Министарство финансија у четвртак, 08. фебруара 2024. године од 11:00 до 11:30 организује вебинар на тему „Одговори на корисничка питања постављена током вебинара у вези са електронским евидентирањем обрачуна ПДВ на Систему електронских фактура“.
Вебинар је намењен свим корисницима Система еФактура.
Агенда вебинара:
- Поље „Прималац обрачунава ПДВ и додај обрачунати ПДВ“ на Систему еФактура;
- ПДВ обавезе исказане на издатој електронској фактури;
- Порески периоди и евидентирање у Систему електронских фактура;
- Поље „Укупан износ накнаде/вредности“ у Појединачној евиденцији.
Линк за приступање вебинару доступан је овде.
Питања искључиво у вези са темом одржаног вебинара учесници ће моћи да поставе путем форме, коришћењем следећег линка за постављање питања.
Напомена: како бисте успешно приступили вебинару, молимо Вас да се пријавите путем интернет претраживача и одаберете опцију „анонимни корисник“.
Уколико поседујете налог на „MS Teams” апликацији, потребно је да унесете корисничко име и лозинку.