Догађаји

03
Окт 2024
11:00

Трећа конференција о електронском евидентирању ПДВ

Online

Теме конференције:

  • Кратак преглед електронског евидентирања пореза на додату вредност у Систему електронских фактура;
  • Одговори на најчешћа питања корисника.

 

Заинтересовани ће моћи да прате конференцију преко следећег линка

 

26
Сеп 2024
14:00

Друга конференција: „СЕФ и електронско евидентирање ПДВ”

Министарство финансија (Кнеза Милоша 20, Београд)

Теме конференције:

  • Значај и сврха електронског евидентирања ПДВ;
  • Измене у Појединачној и Збирној евиденцији ПДВ;
  • Електронска евиденција претходног пореза;
  • Одговори на најчешћа питања корисника.

 

Молимо све остале заинтересоване да пријаву за присуство конференцији пошаљу на адресу: konferencija.sef@mfin.gov.rs, навођењем имена, презимена, адресе електронске поште, телефона и привредног субјекта / установе / државног органа у коме раде најкасније до среде 25.09.2024. године до 12 часова.

 

Напоменa:

У случају да нисте у прилици да присуствујете конференцији, биће обезбеђен видео пренос на порталу еfaktura.gov.rs, најкасније 30 минута пре почетка самог догађаја.

 

 

19
Сеп 2024
14:00

Конференција: „СЕФ и електронско евидентирање ПДВ”

Министарство финансија (Кнеза Милоша 20, Београд)

Теме конференције:

  • Значај и сврха електронског евидентирања ПДВ;
  • Измене у Појединачној и Збирној евиденцији ПДВ;
  • Електронска евиденција претходног пореза;
  • Технички изазови евидентирања и њихово превазилажење;
  • Одговори на најчешћа питања корисника.

 

Услед ограничења у броју места, молимо да пријаву за присуство конференцији пошаљете на адресу: konferencija.sef@mfin.gov.rs, навођењем имена, презимена, адресе електронске поште, телефона и привредног субјекта / установе / државног органа у коме радите

 

Користимо прилику и да позовемо заинтересоване да до понедељка 16. септембра доставе своја питања која се односе на евидентирање ПДВ у СЕФ-у, користећи форму, како би учесници имали прилике да на самој конференцији одговоре на њих.

 

 

17
Дец 2021
10:00

ПРИМЕНА СИСТЕМА ЕЛЕКТРОНСКИХ ФАКТУРА

ГО Стари Град – Македонска 42

АГЕНДА
10:00 – 10:10 Уводна обраћања
10:10 – 11:30 Преглед правног оквира
11:30 – 11:40 Кафе пауза
11:40 – 13:00 Практичне импликације Закона о електронском фактурисању
13:00 – 13:30 Пауза за ручак
13:30 – 15:00 Приказ система за електронско фактурисање
15:00 - 15:30 Дискусија

Пријава се налази на линку:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-h7YKce6CbYkcrgxEEw7VBQSdzmv-di8R2hfeKutrA1TuJw/viewform