Министарство финансија у четвртак, 24. новембра 2022. године од 11.00 до 12:00 организује вебинар на темуПредуслови и кораци приликом пријаве на СЕФ и адекватно поступање у конкретним ситуацијама из праксе“.

 

Вебинар је намењен субјектима приватног сектора, као и свим осталим заинтересованим корисницима Система електронских фактура.

 

Агенда вебинара:

 

I део

 

-Неопходност поседовања квалификованог електронског сертификата или параметара за приступ мобилној апликацији ConsentID

-Потврда електронског идентитета преко еИД

-Исправност података о привредном субјекту и законском заступнику у надлежним регистрима

-Отварање налога на СЕФ-у одабиром исправног типа субјекта

-Процедура приступа СЕФ у случајевима промене законског заступника

-Додавањe нових корисника на СЕФ и најчешћи изазови у пракси

 

 

II део

 

-Примери различитих типова докумената на СЕФ-у

-Креирање авансног рачуна и повезивање са коначном фактуром

-Креирање фактуре са „АЕ“ категоријом

-Коришћење пореске категорије „N“ - aнулирање

 

 

Линк за приступање вебинару доступан је овде.

Напомена: како бисте успешно приступили вебинару, молимо Вас да се пријавите путем интернет претраживача и одаберете опцију „анонимни корисник“. Уколико поседујете налог на „MS Teams” апликацији, потребно је да унесете корисничко име и лозинку.

Питања искључиво у вези са темом вебинара, учесници ће моћи да поставе путем следеће контакт форме.